29. dec. 2009

Moji glinasti začetki

Glineni izdelki so mi že od nekdaj všeč. Občudujem vse tiste, ki jo mečkajo, mečkajo in mečkajo, potem pa rata nekaj čudovitega. Ali pa se jim ob peki razleti. Kakšno razočaranje mora to biti! Glino sem vedno spremljala malo od daleč. Se je malo tudi bala. Visoke temperature so zame bolj v eksotičnih krajih kot pa pri peki gline. Glazure, podglazurne barve, engobe, vsi ti izrazi so mi bli dokaj tuji. Ker pa se rada lotim novih, neznanih tehnik, je bilo samo vprašanje časa, kdaj se bom lotila tudi gline. Tako sem za rojstni dan namignila, da bi želela tečaj gline in voila, zdaj se vsak četrtek spopadam z bloki gline in spoznavam pojme, ki so mi bili prej neznani. S pomočjo učiteljice se (baje zelo uspešno) lotevam zaenkrat še manjših izdelkov.
Potrebno si je bilo urediti zvezek, v katerega si delam zapiske in skiciram izdelke, ki bi jih rada naredila:

Moji čisto prvi izdelki pa so bili beli zvončki, samo glazirani, v "raztresenem" stanju izgledajo takole:

Potem pa sem se lotila sestavljanja in nastal je mobile ter nekaj samostojnih zvočkov, ki krasno zvonijo:



V delu pa je še kar nekaj glinenih drobižkov, zato se nadaljuje ...

12 komentarjev:

Goga pravi ...

Iiiiiiiiiii,krasni,se ti pozna ,da te vodi izkušena roka.Zame je to vse znanstvena fantastika :)),ampak občudovanja vredna.

katka pravi ...

Fantastično ... in ti potem še praviš, da ti ne gre prav dobro od rok??? ;)

Vladuška pravi ...

Prava mojstrica različnih tehnik si, svaka čast. Zelo dobro ti gre tole od rok.

Suzy pravi ...

Čudoviti :)

Spela pravi ...

Očitno je, da tvoje roke niso kar tako...se mi zdi da česarkoli se lotiš izpade super! Gline, šivanja, učencev, čestitk... :D

Nataša pravi ...

Sploh ni bilo dvoma, da je bilo to darilo zelo pravi zadetek. Krasni zvončki!

Jana pravi ...

To je nekaj, kar tudi mene zelo zanima, pa še nisem poskusila.

Šefica si, izdelek je odličen. :)

Alenka pravi ...

Super!!!Kolk lepi zvončki!!!!!!

Sonja pravi ...

Zvezek je prav lep in verjamem, da bo kmalu poln dobrih idej. Mobile pa prav tako, mi je všeč, da je bel.

petrovka pravi ...

NNP (nič nas ne more presenetiti)
če bi te učiteljica videla na katerem od otoških srečanj, bi ji bilo jasno zakaj so tvoji izdelki že v prvo dovršeni v nulo.

Špela pravi ...

Super izdelek!

Nataša pravi ...

Še tukaj se ti zahvalim za enega zvončkastega lepotca. In te povabim na moj blog po nagradico.