6. feb. 2011

Ko te prime ...

... fimo... si gotov. Že dva dni mečkam, gmetem, režem, kombiniram ... Nastalo je že kar nekaj novih "ki bodo nekoč nakit postali" delčkov. Ampak te pokažem kdaj drugič. Ta podaljšan vikend se prav prileže, kulturno pa smo se udejstvovali že v petek, ko je občina častila proslavo z Vladom Kreslinom kot gostom. Čista poezija.
Danes odrinemo k sorodnikom na pozno kosilo/zgodnjo večerjo in s sabo bom odnesla tole:

5 komentarjev:

Mojca pravi ...

elegantno simpatično darilo :) sem se pa, priznam, bolj zagledala v nakit... kak čudovit kos!

Simona pravi ...

Je bilo na proslavi lepo? Tudi sama sem imela namen priti. Pa ni šlo. Nisem bila pravi čas gotova. Mi je kar žal.
Darilce pa je super.

Goga pravi ...

Lepo darilce si pripravila, ptiček mi je mega :)).

Vladuška pravi ...

Mislim, da ne bodo prav nič jezni, da boš tole krasno darilce prinesla s seboj :)

Jana pravi ...

Zelo lepo darilce. Tile pticki so res dobri!
Skoda, ker se ogrlice ne vidi najbolje. Vidim, da je nekaj novega. :)