25. feb. 2011

Predstavljam vam Lizo in Piko

Nekaj časa nazaj sem poslala v svet prvo punčko, narejeno po prirejenem kroju Black Apple Dolls Marthe Stewart. Brezplačni kroj mi je bil deloma všeč, sem pa ga želela malo prilagoditi. Malo popravljala, kombinirala, risala in preizkušala. Tudi s šivanjem. Do sedaj je nastalo sedem punčk, ki z veseljem čakajo na nove lastnike. Danes pokažem prvi dve, kjer sem se še malo iskala. Pri prvi sem malo zgrešila z blagom, saj se je trup preveč raztegnil, ker sem uporaljala raztegljivo blago. A s srčkom se ta pomanjkljivost skrije. Druga ima tudi kakšno pomanjkljivost, a se učim ... tista, ki sem jo naredila nazadnje, je že dosti bolj tisto, kar bi jaz rada.

Tako, predstavljam vam Lizo:

Velika je 47 cm, bombaž v kombinaciji s filcem, polnjena s polnilom za blazine.

In še Pika:

Velika 42 cm, bombaž v kombinaciji s filcem, polnjena s polnilom za blazine.
Jutri pa dalje ...

7 komentarjev:

Sonja pravi ...

Luštni ♥ ♥ ♥

Unknown pravi ...

Obožavam platnene lutke,a tvoje su predivne!

DODO pravi ...

Punčke so srčkane. Ti gre pa dobro od rok reciklaža. A ti je še kaj ostalo? Ker iz ostankov od ostalih ostankov se da narediti broške.

Vladuška pravi ...

Liza ima zelo frajersko krilo in tudi šal se ji zelo poda. Pika pa ima čudovit pas in enaki pisani krogec na glavi. Pravi frajerki sta.

K pravi ...

Perfektni sta :D Z lasmi iz filca - super super ideja!

Lidija pravi ...

Evo pa sta ugledali luč sveta še tukaj fajni sta, sicer pa Urša kolikor te poznam vem, da so ostale, ki jih še pokažeš popolne

Goga pravi ...

Res so lepotičke tele tvoje punčke, škoda, da je nimam komu podarit, mogoče pa bom imela kdaj vnučko, pa takrat :).