28. feb. 2011

Muca maca z Urškinega Raja

Dolgo me je mučilo, da bi v svoj "asortiman" vključila tudi živali, ki jih imajo na pogled vsi radi. Z muco iz filca sem pravzaprav tudi otvorila ta moj blog, potem pa se jih nisem več lotila. Predvsem zato, ker sem hotela "stoječe" mačke, tisto iz filca pa je podrla že šibka sapica. Po celodnevnem šivanju, krojenju, paranju, še enkrat šivanju ter preizkušanju zdaj muca maca dejansko stoji. Trdno na svojih nogah. Preizkušanje je bilo torej uspešno, zato bo še kakšna prav gotovo nastala :)

Pa lep teden želim!

3 komentarji:

Simona pravi ...

Prva mačja navihanka. Krasna je.

Mojca pravi ...

o, ponosno samostojna mačja punca! zelo simpatična, oboževalcev ne bo manjkalo ;)

Sabina pravi ...

Čudovita! Kot veliko (zame kar vse
) tvojih idej in stvaritev! Res si zakladnica idej! Le to ne vem, kdaj vse to uspeš. Superca si, res!
Pomežikec