8. nov. 2012

Moje pridne učenke

Včeraj sem z veseljem ostala v šoli do poznih večernih ur, saj sem pripravila delavnico izdelovanja (preprostih) božično-novoletnih voščilnic za učiteljice ene izmed srednjih šol. Bile so krasne učenke in glede na to, da izdelovanje voščilnic ni njihova običajna praksa, so njihovi izdelki za čisto petico. Mogoče so imele pa tudi dobro učiteljico :))) To so njihovi izdelki:
Tako kot na prvi delavnici sem spet ugotovila, da mi je delavnice za odrasle res z užitkom delati, zato komaj čakam še :) Urška

3 komentarji:

HRANDICA pravi ...

Očitno si jih dobro vodila, jih poučila in jim dala dovolj svobode, da so sprostile svojo domišljijo. Zelo lepo.

Anonimni pravi ...

se vidi, da so imele super učiteljico in prav zato so nastale prekrasne voščilnice.
pohvale vsem!!!!!!
lp
iris

Sabina pravi ...

Pravočasno in krasno!!!!