16. nov. 2012

Novoletne čestitke 2012/2013 drugič

Tokrat so na vrsti malo bolj špasne voščilnice. Videla sem jih na spletu, jih malo priredila po svoje. Kaj več o njih težko povem - so drugačne in posrečene :)
Ne pozabite, če boste jutri kje v Celju, se oglasite na cART pred Osrednjo knjižnico Celje med 9. in 13. uro - kar 26 se nas bo grelo ob ... pozitivni energiji :) Vabljeni! Urška

6 komentarjev:

helena pravi ...

Fantastične so!

Anonimni pravi ...

tele voščilnice v obliki božičkove obleke so prav super pogruntavščina!
veliko uspeha jutri, ti želim!
lp
iris

Tajah pravi ...

Čudovite so. Posebej Božičkov pas mi je všeč.

Suzy pravi ...

Te voščilnice sem tudi jaz že gledala in razmišljala o tem, da jih naredim :) Všeč so mi

*Urška* pravi ...

Izvirne in domiselne voščilnice.....in zelo so mi všeč:))LP Urška

*Urška* pravi ...

Izvirne in domiselne voščilnice.....in zelo so mi všeč:))LP Urška