11. feb. 2013

Prešernov smenj 2013

Sejmi niso ravno moje področje. Čisto priznam. Rada se skrivam za svojimi izdelki, varno skrita doma v moji šivalnici, sejmi pa vseeno nekako pašejo zraven. Čedalje bolj pa opažam, da mi dajejo neko novo energijo, zagon pri delu, še posebej, če je na sejmu veliko energije, veliko dogajanja in veliko ljudi. In Prešernov smenj je bil eden takih sejmov z dušo. Škoda, da se nisem mogla bolj potopiti v dogajanje, poslušat pesnike, ki recitirajo Prešernove pesmi ali pa si ogledat kakšno izmed folklornih skupin. A vseeno sem bila v družbi mojih šivanih junakov in prijaznih ljudi, ki so se ustavljali, pohvalili, občudovali, nasmihali in ... bili radodarni :) Kaj več si lahko želiš...















Zagotovo pridem še :)

1 komentar:

Martina pravi ...

Krasna stojnica in super izdelki. Tole s kaligrafskimi zapisi je res super ideja.