12. feb. 2013

Pust 2013

V preteklih letih se mi ni bilo težko odločiti, kaj bom za pusta, saj sem pustno masko povezovala s projektom Evropska vas. Odkar ne vodim projekta, mi je težje. A letos je ideja prišla hitro, zlasti potem, ko sem zagledala veliko zalogo rjavega blaga, ki smo ge nakoč davno prejeli in ki se ni in ni hotel porabiti. Zato sem vzela v roke žkarje, šivalni stroj, lepilo, pa primešala malo domišljije in nastala je ....kako dolgočasno ... SOVA :)
 Lani je nastal tudi otroški kostum za snežaka, in sicer za otroško predstavo, ki sem ga dopolnila in posodila sodelavki (klobuk pa je posodila Mojca Pokrajculja:)
 Mama pa se je (kot se za slavistko spodobi) kulturno oblekla v našega največjega pesnika :)
Tako, zdaj bi pa pasal kak krof :)

Urška

5 komentarjev:

jagodka pravi ...

Vav, kako lepa sova! Sploh perje mi je zelo všeč.

anaja pravi ...

Imenitno si uredila vse tri. Čestitam!
Lepo pustujte!

xajA pravi ...

Uau, čudovita sova!

Anonimni pravi ...

krasno si izdelala svoj kostum, tudi snežak je super - mama pa čisto pravi "prešeren",
lp
iris

Sabina pravi ...

Najtaboljše!!! In tvoja sova... nadvse!!!