11. jun. 2014

Od gusarjev do pravljic

Kar nekaj sejmov sem in še bom obiskala v juniju, zato je potrebno nekoliko obnoviti zaloge. A tudi kaj novega pogruntati. Vmes je nastala še ena torta - nutelina z jagodami, ki je bila odlična:
Za isto prejemnico je nastala tudi moja čisto prva pop-up čestitka, vsaj mislim, da se ji tako reče :) Ima čisto poseben namen, ki ga tule ne bi razlagala, ampak prejemnica je takoj vedela, kam pes taco moli :).
Zunanjost je čisto običajna, ko pa jo odpreš, pa ven "skoči" gusarska sovica.


Ker so mi bili obeski za ključe s črkami tako všeč, sem jih naredila še nekaj za prihajajoče sejme. Ugibala sem, katera imena so najbolj pogosta in izdelala kupček novih obeskov, ki bodo pazili ključe novih lastnikov.
Nazadnje pa še pravljična blazina, ki je nastala po vzoru mojih pravljičnih slik. Ostanki blaga, rezanje, lepljenje, prešivanje in končno uporabljene blazine iz Ikee, davno nabavljene. Blazina je praktična, saj ima zadaj zadrgo, da se lahko preobleče. Nastala bo še ena, slika je že pripravljena :)

Naj vas povabim v soboto, 14. junija, na BazArt v Velenje, kjer bo tudi Urškin Raj z vsem, kar premore.
Urška

3 komentarji:

Helena pravi ...

V polnem pogonu si :) Mmmm, verjamem, da je bila torta zelo okusna. Voščilnica je prav nagajiva. Neznansko všeč mi je blazina s prekrasnim motivom.
Lep dan!

Helena pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Hali pravi ...

Uauu prekrasni izdelki!