17. jun. 2014

Za obletnico, Abrahama in krst

Moj Silhouette Cameo pridno izpolnjuje svoje poslanstvo. Dolgo časa sem ga pustila pod mizo, da je klavrno počival in ga prižgala le izjemoma, odkar pa sem na novo odkrila, da se da z njim res narediti krasne voščilnice in mu prepustiti kar dobršen del rezanja, je aktiven bolj kot prej. Vzorci zanj so res smešno poceni in v minuti po plačilu so pri tebi, zato sem bogatejša kar za nekaj le-teh.
Od iste naročnice sem dobila tri naročila: 30 let poroke mame in očeta, mamin Abraham in krst nečaka. V veliko veselje mi je izpolnjevati takšne želje in moja mašinca je tokrat res opravila levji delež. Večino izrezov je namreč narejenih ravno z njo :)
Voščilnica za obletnico poroke:

Voščilnica za Abrahama:

Voščilnica za krst (podobna že videna, a mi je ta postavitev res zelo ljuba, zato ostajam pri njej :):
Urška

2 komentarja:

Helena pravi ...

Oooo, srečnika, ker imaš strojček, ki naredi krasne izrezke. Vse voščilnice so enkratne!

Vladuška pravi ...

Res os lepi izrezi in vedno znova me izoves s svojo masinco :)