6. jun. 2014

Spomin na sveto birmo

Verske voščilnice, vabila, albumi niso ravno moje močno področje, priznam. A vseeno rada zagrabim za izziv, kot je bil tokratni za album za spomin na sveto birmo. Ker je birmanec fant, seveda nisem smela pretiravati. Uporabila sem papirje, ki so ravno dovolj svetleči in dodatke, ki niso preveč. Seveda je to samo moje mnenje, a mislim, da mi je zelo dobro uspelo. Naročnica je bila zadovoljna in mislim, da bo fant tudi. Ker je fajn fant in mu bo v veselje urediti svoj spomin na birmo, foografije in ostalo, kar mu bo birma prinesla. Kaj pravite, mi je uspelo?


Urška

2 komentarja:

Helena pravi ...

Ja, uspelo ti je. Krasen album in verjamem, da je bil fantu všeč.

Vladuška pravi ...

Naslovnica je zelo lepa in verjamem, da se v tem stilu nadaljuje tudi v notranjosti.