11. jun. 2009

Malo poseben bonbonček za 10 000 obiskov

Evo, pa sem ga zamudila. 10 000. obisk namreč. Ker ste tako pridni, da obiskujete moj blog, se vam vsem najlepše zahvaljujem. Fino je, ko te spodbuja toliko fajn punc, zato sem vesela, da sem se 1. januarja opogumila in se vpisala v klub blogerk. V zahvalo in ob 10.000 obisku tudi jaz razpisujem bonbonček. Malo poseben bo. Kmalu se namreč odpravljam v Azijo in bom od tam za tistega, ki bo izžreban, pripravila majhno darilce. Kaj bo to, še ne vem. Če bom našla ustvarjalni material, potem bo to, verjetno pa kakšno darilce, ki ga bom posebej za izžrebanko kupila v Aziji.
Ste za?
In kaj morate narediti?
- napišite mi, kateri izlet ali potovanje ali znamenitost v Sloveniji ali tujini je na vas doslej naredil največji vtis in zakaj.
Časa imate do 28. julija, ko pridem nazaj, žrebala pa bom naslednji dan. Vabljene seveda tudi ne-blogerke.
Pa veliko sreče pri žrebu :)
Jaz pa bom pohajkovala tule:

26 komentarjev:

Suzy pravi ...

Spet se odpravljaš na čudovito potovanje. Ti kar malček zavidam. Se pa tolažim s tem, da imam jaz druge stvari, ki mi morajo nadomestit sanjana potovanja.
Moji spomini na potovanje? Kaj dosti potovanj ni bilo. Tunizija s Saharo predlani. Ker sem prvič v življenju šla nekam stran ( no, to vozakanje tu okoli ne štejem). Ker sem doživela, vonjala in okusila Afriko. Čeprav zelo malo, a za vzbujanje skomin po potovanjih dovolj. Srečno pot!

Urškin Raj pravi ...

saj ni treba prav POTOVANJE, lahko je izlet, karkoli :) hvala!

Sonja pravi ...

Oooo, super, spet se greš potepat :) Kar čez čas pomeni še en čudovit album z vtisi s potovanja. Rada potujem s tabo oz. tvojimi albumi, sicer pa sem bolj zapečkar :)
In tako se zadnja leta veselim zimskega ali letnega dopustovanja v dolini Radovne, tam pod Martuljkom. V hiški na samem, z obilico zelenja poleti in snega pozimi. Tam včasih kar ne morem verjeti, da obstaja tudi tak mir. Še manj pa, da v njem uživam :))))
Uživajta v Aziji.

Papirolina pravi ...

ooo, čestitke za toliko obiskov in želim ti lepo potovanje :))

meni je najbolj v spominu ostal santorini, krasen belo-moder grški otok, z vonjem po morju in okusni grški hrani. tam sem videla najlepši sončni zahod in noro uživala v raziskovanju malih ulčic in galerij :)

Tiara pravi ...

Čestitke za okroglo številko ;)
Jaz se imam vedno lepo, kadar kam grem, pa naj bo to na morje ali pa samo na sprehod okoli bližnjega jezera s tapravo družbo. Zelo rada pa kampiram in še vedno sem se imela lepo, saj je bilo vsako nekaj posebnega. Lani sva bilas fantom na Cresu in mi je bilo zelo všeč, saj je simpatično malo mestece v katerem se skriva polno lepot in skritih kotičkov.
Drugače pa lepo potovanje in veliko zanimivih dogodivščin.

McCrafty /Klavdija pravi ...

moje prvo potovanje mi je še vedno najljubše, zato bo sigurno še 1x šla na Rodhos..nekoč :). Delno zato, ker je bilo prvo, drugače pa predvsem pa se mi je dopadel otok sam, takrat še ni bil tako obiskan in ima prečudovito obzidje okrog starega dela. Moram pa omeniti tudi zadnji izlet v ZOO (LJ), saj smo se imeli res zelo lepo. Luštno je bilo gledati najini punci, kako vsaka na svoj način gleda na živali...Še vedno se nasmejem, ko se spomnim na mlajšo, kako se je čudila slonu, da je tako velik :)

Urškin Raj pravi ...

iii kak mi je všeč, da se malo razpišete :)))

Špela pravi ...

Priznam sem zapečkar. Je pa moj dragi tisti, ki nama/nam najde kup zanimivosti za ogledat, kamorkoli že gremo :) Sva se, ko sva bila še sama, peljala z avtom do Pule in potem nazaj po obali. Lušnih 7 dni je bilo.
Vama pa , SREČNO, MEJTA SE!

Neža pravi ...

Meni je žal, da pred naraščajem nisva več vandrala po svetu. No, na prvem mestu je gotovo Zambija z Viktorijinimi slapovi in raftingom po Zambeziju. Bi še kdaj ponovila. Posebno doživetje je bilo tudi 10-dnevno odkrivanje Rima v lastni režiji, brez agencije. Bilo je super, morda malo prevroče (julija), naslednjič ga gotovo obiščem spomladi. Sedaj in še nekaj prihodnjih let pa bodo glavna dopustovanja na morju. Spoznavamo se s kampiranjem in je tudi to prava pustolovščina :)

Tebi pa čestitke za lepo obiskan blog - pa saj ni nič čudnega, če je pa TVOJ blog :) Na potovanju pa vama želim vso srečo, predvsem brez zdravstvenih nevšečnosti. Za fotke vem, da bodo fantastične in se že veselim novih potopisov.

Tanja pravi ...

Urška,

najprej ti želim noro lepo potovanje.

V Sloveniji mi je š evedno najljubši Piran. Tam najdem vedno svoj mir. Na sploh imam rada morje in njegovo obalo, z vsemi kamni in naplavninami.

Bodi lepo, Tanja

BojaMoja pravi ...

Skandinavija.
Čudovita raznilika in razgibana pokrajina, rastlinje in živali, prečudovite minimajčkene rožice, pritlikave breze, ... vsepovsod prijazni in ustrežljivi ljudje (no, za tisti del Norveške, ki sem ga videla, tega o dobrih ljudeh ne morem trditi).
Predvsem Nordcapp in tuneli do njega :)

Pri nas pa me vedno znova fascinira Takpau - mini jezerce globoko v gozdu pri Šentjanžu.
Tam bi imela eno mini brunarico :))

Čestitke za 10000 obisk! To pa ni kar tako :)

Lučka pravi ...

ooo v Azijo greš!
Lepo se imej!

Meni je še vedno najljubša Slovenija.
In zelo težko bi izpostavila en kraj..
Ne vem, mogoče Ivarčko jezerko ker sva tam z mojim imela prvi zmenek ali pa kamp na debelem rtiču kjer sva prvič skupaj preživela dopust, tam sem se tudi zaljubila v kampiranje...

Anonimni pravi ...

Mila komentira,
čestitke za številko obiska tvojega bloga. saj ni težko, ko je pa tvoj blog tako lepo brat in gledat.
Vesela sem za tebe, da se greš zopet potepat, bo spet nekaj lepih stvari nastalo. Uživaj v Aziji. Moj najlepši izlet je bil pred davnimi 30 leti, ko sem potovala po Italiji, najlepše sem se imela v Rimu.Takrat moj, še ni bil moj mož.Sedaj pa že trideset let obujava spomine.

DODO pravi ...

Oštja 10000 tisoč, to pa ni kar tako... ma čakaj malo, to je ogromno, si rečem in grem prekontrolirat. No, naj ti bo - čestitke.
Če prav pomislim, prav posebno v spominu mi ni ostal noben kraj. So pa ostali živi razni dogodki, srečanja in kraji od povsod po malo. Še od takrat, ko sem hodila okoli samo s spalno vrečo, ko si res v kontaktu z naravo in ljudmi in isto zdaj, ko je avto prebukiran s cunjami, ko se kam odpravljam - so vedno drobtinice od vsepovsod, ki ostanejo živo v spominu.
Ti pa uživaj...

Jana pravi ...

Ti v Azijo, jaz pa ravno iz nje. :)Glede na to, da sem včeraj prišla domov, sem še vedno popolnoma pod vtisom Pekinga - kitajske prestolnice, ki je prava mešanica stare tradicionalne kulture in novejših trendov, ki gredo z roko v roki.
Uživam v vseh potovanjih in rada spoznavam in odkrivam nove kraje.
Mogoče je name največji vtis naredil prav prvi obisk Kitajskega zidu leta 2006. Zakaj? Od petega razreda OŠ sem si želela, da bi ga enkrat videl. Čisto me je impresiral stavek iz takratnih angleških učbenikov, da je to edini človeško narejen objekt, ki se ga vidi iz vesolja. Ko sem hodila 10km po njemu nisem mogla verjeti, da sem res tam.Občutek je bil res dober!

Čestitke za 10.000+ obiskov in srečno pot.

Goga pravi ...

Ooooooo,a spet greš na potep,super bomo mel spet kej gledat,ker ti to znaš tko lepo poslikat in pol v kakšnem albumu pokazat,pa mej se kar se da naj ,naj, naj.
No zdej pa še jest ,saj ne da nisem bla nikjer po svetu,sam mi je pa vseeno najbolj lepo doma,najrajši mam pa zdej ko so otročki mal zrasli pa naju z mojim dragim spustijo mal z vajeti:)).Pol pa se vsedeva na najin motorček in se podava mal po naši prelepi deželici in jest osebno grem najrajši po dolin Soče ,ker mi je gorska lepotica najlepša reka na svetu,ker me njena barva vedno znova prevzame,ker mi je na njenih bregeh tako lepo posedet in namočit noge v ledeno mrzlo vodo. Sej vem,da sem mogoče mal čudna sam tako pač je :))).
T

Barbi pravi ...

Vau, Azija ... komaj čakam album. :)

Zdaj je pa treba izbrati nekaj za napisat ... težka bo. Ne znam se odločiti za eno stvar. Trenutno me še najbolj spremlja Irska. Tak občutek miru in lepe pokrajine dobiš predvsem na Aranskih otokih ... s kolesom vijugaš po malih potkah, opazuješ lepe plaže, zeleno travo, majhne hiške, tjulne in v daljavi veliko mesto. Pa ugotoviš, kako je fajn, da gre v naravi čas malce bolj počasi.
Tako podobno je tudi v Sloveniji. Ko grem v hribe ali samo na vikend, je dan takoj lepši.

Pa še Rim moram omeniti ... moje prvo potovanje ... absolutno navdušenje. In že načrtujem ponovni obisk, da ga "napadem" še z digitalnim fotoaparatom ... pred 12 leti je nastalo čisto premalo fotk za tako lepo mesto. :)

Anonimni pravi ...

Čestitke za tako velik obisk 10 000! Pa saj ni čudno ... glede na to, da je tvoj blog res fantastičen.

Glede potovanj ... sem precej časa razmišljala, kaj naj ti napišem. A s svojo fotografijo si mi prebudila ogromno spominov iz daljnega leta 1990. Meni je bilo na potovanju po Tajskem super všeč. Na tejle tržnici sem si prvič kupila ocvrte banane in jih jedla. Prav dobre so bile.

Škoda le, da v tistem času še ni bilo digitalcev - sem pa poslikala kar nekaj filmov in jih dala kar tam razviti. Vmes em šla na sok, potem pa po fotografije. Bile so zelo poceni in narejene v neverjetnih 15. minutah!Pri nas si v tistih časih na razvite slike čakal skoraj en teden :(

Žal mi je, da v Bangkoku nisem slikala kakšnega parka ... tam imajo na palmah privezane kokosove orehe natlačene z mahom, iz njih pa bujno rastejo in cvetijo orhideje. Orhidej je bilo tam tako ogromno, da so pri meni za kar nekaj let izgubile vso ceno. Enostavno jih nisem več cenila, saj tam rastejo skoraj kot plevel.

Šele zdaj vidim, kako sem se razpisala ... želim vama čudovito potovanje!

LP Atenka

Aleksandra pravi ...

Kaj naj ti napišem,razen to,da bom v mislih potovala z vama :-)

Mene pa ne nese nikamor tako daleč(imam moža,ki ne zna leteti lol)
in tako vsako leto pristanemo na hrvaški obali.Priznam pa,da je bil moj daleč najbolši dopust lansko leto na Ugljanu-pa ne zato,ker bi bil otok nekaj fascinantnega,pač pa zato,ker smo po dolgih letih kampirali.Joj,kolk je blo luštno!
Od takrat ne bomo šli več v apartma :-)),upam pa,da nas kdaj pot zanese še kam dlje(mogoče na Korziko :-S)
Še enkrat srečno pot in uživajta 200/h
Alika

Nataša pravi ...

Čestitke za okroglo številko!

Vse dobre želje za srečno pot in lepo vreme in neverjetne dogodivščine ti bom še izrekla v živo, preden odpotuješ, moj odgovor na tvoje vprašanje pa je:

- v Sloveniji mi do mojega najljubšega kotička ni treba ravno daleč - srce mi najbolj glasno poje v Logarski dolini

- absolutno gledano pa je samo ena beseda: London

Uživaj!

Marna pravi ...

Mamljiv bonbonček! :)
Čestitke za množičen obisk.
Na dopusti pa užiiiiiiiiiivaj! Jaz pa se že veslim tvoje fotoreportaže. :)

petrovka pravi ...

wau, spet bomo na poti s tabo.

jaz tako daleč ne grem. mi je pa najbolj ostala v spominu Barcelona. ko smo odhajali domov, smo na kaseti vrteli Barcelono in še danes, ko jo slišim na radiu se spomnim opečnate zemlje in mesta.

lepo potuj
petrovka

Alenka pravi ...

10000 objav- čestitke in pohvale.
Potovanje- uživaj in veliko poslikaj,naredit tiste svoje super albume in pokaži:):):)Je tako lepo s tabo potovati.
Sama nisem prav veliko in daleč šla, mi je pa všeč doma v Sloveniji. Je več mest ,kamor se rada vračam:Logarska dolina,Kamniška Bistrica,naše gore so lepe(tiste predvsem nižje- na katere zmorem). Kaj Slovenija je sploh zelo lepa.

kreal pravi ...

Čestitke za 10000 obiskov na tvojem blogu. Ja tudi jaz sem bila parkrat v tujini in vtis so name naredile počitnice leta 1979 in 1980 v Tuniziji predvsem pa izlet v sahari in košček zelene oaze. V Sloveniji pa rada obiščem kar več lepot od Vršiča in Ajdovske deklice pa do Pirana in solin. Seveda pa zelo rada pogledam tudi vse naše ustvarjalne trgovine :)

Lidija pravi ...

Sedaj si že daleč od doma, srečno še enkreat.
Joj moji spomini na potovanja, mogoče prvo daljše potovanje po bivši Rusiji, pred skoraj 30 leti bi ga z veseljem še enkrat ponovila, pa Rim kot poročno potovanje, (hahaha s fičkom sedaj ne bi šla s takim avtom , takrat pa je bilo super fino) ali pa Jordanija pred dvema letoma, pa še kup krajših po Evropi joj koliko je tega, v glavnem povsod je bilo lepo, skoraj vsak mesec smo pa v Logarski tej lepotici, kjer vedno odkrijemo kaj novega.

Renata pravi ...

Po tvojem poročanju sklepam, da super užvata na drugem koncu sveta. Fajn!

Pa čestitke za tako številen obisk.

Jaz nisem ne vem kakšen popotnik, grem pa rada na krajša potepanja. Če pustimo ob strani letošnjo Toskano, pa lanski London, kjer smo bili vsi skupaj (mož+hči), mi nekako v spomin najbolj sede Amsterdam in na sploh Nizozemska davna leta nazaj. Mesto polno kanalov, značilnih hiš, fascinantno odštekanih koles, hišk v predmestju, borza cevtja, svetovna razstava ... Ker sem doma iz gričevnate Dolenjske, me je prevzela ravnina, najvišji 'hrib' so nasipi in krtine po njivah :-) Hja, res je blo fajn. Aja, sem pozabila omenit, to je bil absolventski izlet :-)