23. sep. 2010

55 sovic, da o Janezu sploh ne govorimo

Rada imam naročila. Ko točno vem, za koga delam. Nekako mi zadeve, zlasti čestitke, na zalogo sploh ne gredo od rok. Ko bi le naročil bilo več :) Tokratno naročilo je bila čestitka za krst. Za Janeza. Priznam, da sem prvič delala čestitko za krst, pa se mi zdi, da mi je vseeno lepo uspela. Razpokane črke dajejo popoln videz nežni čestitki. Zadovoljstvo naročnice pa je tudi zelo lepa nagrada :)


Zakaj 55 sov? Vsako leto za prvošolčke naredim knjižna kazala, ko pridejo prvič v knjižnico. Ker je letošnjih prvošolcev rekordno število po nekaj letih, je tudi sovic cel kup. Pa so mi dale vetra. Toliko rezanja, lepljenja, spet rezanja, plastificiranja in spet rezanja. Uf... ampak sovice so pa ena a. Bi jih kar sama obdržala. Pa ne gre, ker jih jutri dobijo prvošolčki.

9 komentarjev:

McCrafty /Klavdija pravi ...

Česttita ja krasna, nogice v ozadju so super dodatek. Celo podpisala si kazala, noro!

Andreja pravi ...

Oooo kako krasno darilce za prvošolčke, lepo od tebe!
Čestitka pa je prav čudovita :-))

Helena pravi ...

Zlata si in verjamem, da bodo prvošolčki navdušeni nad sovicami. Čestitka je tudi čudovita.

Alenka pravi ...

Zelo lepa čestitka!!!Sovice so pa res zakon!

Špela pravi ...

Čudovita čestitka, tudi meni so najprej padli v oči podplati v ozadju :) Glede sovic pa <3 - zna bit da te bom kopirala :)

Barbi pravi ...

Super sovice in super ideja za prvošolčke. :)

Andreja pravi ...

Joj kako lepa pozornost. Tudi moja punčka je prvošolka pa na žalost na naši šoli ni kreativke ,ki bi otrokom pripravila takšno lepo presenečenje.
Zelo lepo!

sonca pravi ...

Ooo! Sovice so SUPER! Pa tudi čestitka ja lušna!

Teja pravi ...

Čestitka ti je res dobro uspela. Sovic je pa res veliko, vsaka čast ti, da si jih naredila. Mislim, da je to res lepo darilo za prvošolčke.