20. sep. 2010

Dež, morje, otok in še kaj

Deževni vikend je nalašč za ustvarjanje. Medtem ko so eni žal trepetali za svoje življenje in imetje, nam ni bilo hudega. Vodno ujmo smo komajda občutili. Na srečo. Kljub idealnim razmeram za ustvarjanje pa za to ni bilo časa. Bil pa je čas pred tem, saj je v soboto potekalo tradicionalno srečanje otočank v Dekanih. Zaradi dežja in poplav je veliko punc moralo srečanje odpovedati, a vseeno je bilo prijetno. Nič delavno zame, a zato bolj pogovorno. Po moje še nikoli nisem toliko govorila na srečanju. Saj ne, da bi pretiravala, a vseeno mi je tako najbolj ustrezalo. Nič delavnic, nič fima, nič, samo slinjenje nad izdelki in pogovor. Tudi paše. Čeprav se je zdelo, da bo srečanje krajše kot ponavadi, se mi kar ni dalo domov - zaradi naliva seveda :) Pa sem bila kljub temu odsotna cel dan. Za organizatorko srečanja sem pripravila škatlo za darilca:

Nedelja pa je bila dan za slavnostno kosilo, zato se je že od jutra na veliko peklo, kuhalo, pa kasneje tudi jedlo (in pilo). Za v.d. taščo sem poleg darilnega razvajanja pripravila še čestitko:

Prejšnji teden pa je nastala tudi čestitka za prijateljico, ki je praznovala včeraj. Meni je všeč :)


Imam še nekaj na zalogi, a to pokažem naslednjič :)
Lep teden vsem :)

2 komentarja:

Alenka pravi ...

Zelo lepe čestitke si naredila!!!In veš, da sem ti malo fouš za klepetanje na srečanju:):)

Nataša pravi ...

Lepe so take rožaste - čestitke in škatla