21. nov. 2011

Črtaste

Naslednji kupček voščilnic je izdelan iz satenastih trakov, ki sem jih polagala v obliki smrečice. Satenastih trakov je vedno preveč (vsaj pri meni) in tako porabimo vsaj malo zalog. Obvezno šivanje tudi tu ne sme manjkat, gumb pa doda piko na i. Meni najljubše do sedaj. A ni zanimivo, vsak kupček mi je lepši od prejšnjega :)


V delu pa že naslednji kupček. A kdo ugane, v kakšni obliki bodo :))))

4 komentarji:

Alenka pravi ...

Čudovite smrečice. Mislim, da bodo naslednje tudi smrečice. Samo kakšne?

xajA pravi ...

Lepa kombinacija čistih linij s tradicionalnim! Kar nadaljuj v tem slogu :)

Goga pravi ...

Naslednje serija bo tud smrekčasta :)). Takšne iz trakcev so mi všeč, kakšne materjalčke maš pa za neslednjo serijo na kupčku ??

iris-irena pravi ...

zanimiva ideja in izvedba novoletnih voščilnic!

lp

iris