20. jan. 2015

"Čajna" knjižna kazala in predelava stare svetilke

Mojim "punčkam" vsako leto izdelam drobno pozornost. Letos sem tuhtala in ker zadnje čase spijem ogromno čaja, je šlo razmišljanje v to smer. V najlepši trgovinici v mestu Mačkor Dijor imajo tudi "raztresene" čaje, zato sem kupila vsaki nekaj čaja, okrasila pa sem jih s knjižnim kazalom v obliki šalčke, ki kar kliče po svoji knjigi v teh dolgih zimskih večerih.



Takole pa izgleda moj knjižni kotiček s predelano staro svetilko, ki je že skoraj romala v koš, a sem jo rešila, ji zamenjala kolobuček, tako da zdaj ponosno kraljuje v mojem knjižnem kotičku in je spomin na pretekle čase v tej hiši.
Urška

4 komentarji:

Maja pravi ...

Super darilca, to je nekaj lepega in praktičnega. tudi svetilko si lepo predelala.

DidiArt pravi ...

krasno si pripravila vse te male pozornosti za tvoje punce, pa tudi predelava ni od muh.. lep topel pozdravček

DODO pravi ...

Te šalčke so pa res dobra ideja.

Vladuška pravi ...

Lepo si pripravila darilca in predelala svetilko.