23. dec. 2019

Decembrska drobna darilca 2019

Tudi v tokratnem decembru pri meni ni šlo brez drobnih darilc. Vsako leto si zamislim nekaj daril, ki se hitro izdelajo in jih lahko podarim priateljem, kolegom, v zahvalo ali pa kar tako. Tudi letos je bilo tako in domislila sem si nekaj zanimivih izdelkov, ki jih lahko naredi praktično vsak in so tudi ideja za vas, kaj pripraviti naslednji december za vaše obdarovance.
S kolegico sva imeli v šoli konec novembra delavnico za ustvarjalne učence, kjer smo izdelali kar nekaj "drobnih pozornosti": izdelali smo venček iz slanega testa, voščilnice s štampiljkami, obesek iz skrčljive plastike, kjer so učenci kar onemeli, pa reciklirali stare kavbojke, sami zašili obeske za smrečico v obliki smrečice ter reciklirali žepe od starih kavbojk v božično obešanko.



Tudi za svoje bližnje in kolegice sem sama izdelala nekaj drobnih pozornosti. Prt in ujemajoči prijemalki za posodo sta bili samo eni, medtem ko je jelenčkov nastalo skoraj 20. Eden je le uspel ostati doma :)



Nastala je še ena toaletka z začetnico K, ki je sprva nastala "po pomoti", potem pa sem jo podarila na nagradni igri na moji FB strani ter nogavička za sodelavko, ki prisega na slovenske in ne kitajske nogavičke :)

 Na koncu pa še darilca za naše pravljične ustvarjalce. S sodelavko vodiva pravljični krožek in letos je vpisanih okoli 20 učencev. Res se zabavamo, zato vsako leto zanje pripravim lov na zaklad, ki je darilce zanje. Letos sem reciklirala kozarčke od marmelad brez pokrovov tako, da sem iz njih naredila snežake. Dobili so kapo, oči in usta, šal, ni manjkala niti palica v rokah. Samo še srečno in na trakove narezani beli listi. Aha, pa še na vsebino ne smem pozabiti. Vsak učenec je dobil verižico z obeskom iz skrčljive plastike.


Urška

Ni komentarjev: