18. dec. 2019

Tiha knjiga za Jakoba


Tiho knjigo, knjigo iz blaga, ki spremlja malčke na poti razvijanja fine motorike, spoznavanja okolja, barv, oblik, živali, zapenjanja gumbov, vdevanje vezalke v zanke, odpiranje zadrg in raznih ključev sem za svojega Jakoba začela izdelovati kmalu po njegovem rojstvu. Kadar sem imela čas in navdih, sem izdelala kakšno stran. Včasih dve naenkrat, včasih po par mesecev nobene. Kar nikoli si nisem rekla, zdaj je pa dovolj, vedno je bila še kakšna ideja, ki se je prikradla in jo je bilo potrebno uresničiti. Ko pa se je približeval 16. december in je naš korenjak praznoval 2 leti in pol, sem se odločila, da je zdaj čas, da knjigo tudi dobi. Vesela sem, da sem jo končala, saj je pravi unikat. Uporabila sem pretežno filc in bombaž ter zadrge, peno, vrvice, lesene in plastične gumbe, lesene perlice, ježke, vezalke, trakce in elastike. Posebna je zato, ker je ena in edinstvena in bo takšna tudi ostala. Posebna je zato, ker sem jo delala iz srca za mojega Jakoba skoraj dve leti in pol. In bo trajen spomin na to obdobje. Si predstavljate, kako bo gledati to knjigo čez 20 let??













 Urška

Ni komentarjev: