10. dec. 2019

Dobrodelni božično-novoletni bazar 2019

Spet je tu december in z njim božično-novoletni dobrodelni bazar. Priprave nanj se seveda začnejo že v začetku novembra in tudi letos je bilo tako. Najprej je bilo potrebno izdelati vabilo in plakate. Glavni motiv je bil jelenček, potem pa sem sama kombinirala naprej, da je izdelek čim bolj prisrčen. Mislim, da mi je uspelo :)

Zadnja leta je bazar spet doma, pod našo streho, tokrat v petek popoldne. Večerna ura je dala bazarju nekoliko drugačne dimenzije, potrebno je bilo upoštevati, da je ob petih že tema in hitro sem se domislila okrasitve vhodnega dela šole, kjer imamo zasaditev, jaz pa sem dodala lučke domače izdelave. Večje kozarce za vlaganje sem ovila s čipko, povezala z vrvico ter vanje dala čajno lučko. Efekt je bil preprosto čaroben!
Pri izdelavi izdelkov sem pomagala devetošolcem. Tistim, ki se jim pogosto nič ne ljubi, ki so naveličani vsega, tudi same sebe. No, pa so me presenetili. Resda sem tuhtala, kakšne izdelke izbrati, da jim ne bo preotročje, da jim ne bo čisto nezanimivo in našla sem tri zelo uporabne ideje. Prva je bilo šivanje božičnih škratov, ki je šlo zelo dobro od rok tako dekletom kot fantom, prav tekmovali so, kdo bo prej sedel za stol. Drugi izdelek je bil kakav s penicami, ki smo ga zapakirali v zelo prikupno embalažo, tretje pa so bile klasične voščilnice, ki so bile kljub preprosti ideji več kot učinkovite.



Nato me je prosil za pomoč še kolega, ki poučuje OPB v tretjem razredu. Njegovi učenci so se zagledali v velike škratke, zato sem se odločila, da skupaj naredimo male verzije. Tokrat smo uporabili kar trše tulce od toaletnega papirja in tudi ti mali škrati so bili prav prikupni. Na voščilnice smo prilepili jelenčke, vsak pa si je izdelal še tablo za sporočila in pisanje s kredo, saj smo snežakom dali v roke tablo za sporočila. 




In še kolega, ki mu fizično pri izvedbi sicer nisem pomagala, sem mu pa "priskrbela" tri ideje, da mu je bilo lažje pri delu s svojimi osmošolci. Kozarci s čajnimi lučkami, jelenove škatlice s sladkimi dobrotami in voščilnice. Postavitev z debli pa itak zmaga!
Za konec pa še koledar umetnoških del naših učencev, ki smo ga letos prvič poskusno izdali. Bil je krasen!
Aja, ne, nisem bila vodja bazarja :)
Urška

Ni komentarjev: