16. feb. 2009

Domovanje za bucike

Tokrat ena na hitro. Blazinica (rožica) za bucke. Hotela sem narediti drugačno, pa mi navodila niso šla v glavo (Petya, helpppp:)))) zato sem se odločila kar za rožico. Glede na to, da mi bucke kar naprej letajo sem in tja, kmalu pa bo pust, ko bo potrebno kaj zašiti, je zdaj pravi čas za mojo čisto prvo blazinico za bucke. Praktično, nič preveč nakičeno, da mi ne bi slučajno padlo na pamet samo občudovati jo na polici:)

9 komentarjev:

Sonja pravi ...

Kje je pa slika ??????
Tisti sistem je takoooo simpl, sem pa na začetku tudi jaz okoli obračala in gledala.

Sonja pravi ...

Oooo, vidim jo in prav lepa je :)

PolonaP pravi ...

sem se zadnjič nakurila za eno hišo-blazinico za bucke, ampak tale (z vsemi temi identičnimi bucikami) je...

...težka izbira bo.

tale kroj se mi zdi težji.
vedno sem imela probleme z okroglinami

Urškin Raj pravi ...

:)) tole je pa tako zelo enostavno, da nimaš kaj zgrešit :))

Papirolina pravi ...

iiii, srčkano :) zelo lepih barv.

Anonimni pravi ...

ooo zelo lepa blazinica za bucike? predvidevam, da imaš za to kroj? lp

Urškin Raj pravi ...

čisto nič kroja - krog 2x, skupaj sešito, napolnjeno s polnilom za blazine, prevezano z vrvico, dodan gumb in voila, domovanje za bucike je tu :))

Unknown pravi ...

jst pa gruntam kako je lahko nastala taka rožica :) zdj pa vem.. tile šivi je povzročijo :) zdj grem pa takoj na šivanje :)

hvala!

Anonimni pravi ...

Kje pa dobiš polnilo za blazine?

Btw, blazinica je prekrasna!