13. feb. 2009

Swap valentinovih čestitk

Na otočku sem sodelovala na swapu valentinovih čestitk. Obvezen je bil en srček. Jaz sem jih napopala nekaj več. Spet sem se šla pacanje a la Tim Holtz, malo distreserjev, ena razpokana barva, ki jo premorem, malo trganja, štampiljke (ozadje - pisava, črke), črke iz kartona, malo drugačna oblika in krasna (tudi meni, ja :))) čestitka za Grejano je nastala:

Pa še "odprta":

6 komentarjev:

Biljana pravi ...

zelo lepa je.

Ninsi pravi ...

čist huda...mi je všeč tale stil...iz česa so pa črke LOVE? a je gor mogoče barva za steklo?:)

Alenka pravi ...

Zelo lepa čestitka, kakor vsi tvoji izdelki, dodelani, pošlihtani sploh popolni.

Anonimni pravi ...

Bom še tukaj pohvalila tole božansko voščilnico, ki je moja in direkt za v okvir in steno :)!
Pa tudi mene blazno zanima, s čim si pobarvala in polakirala črke LOVE, ker res fenomenalno izgledajo!
Grejana

Urškin Raj pravi ...

črke so iz kartona, potem mal popacane z distress inki, potem pa sem šla čez z glossy accents od tima holtza- deluje tako polakirano 3d:))

Papirolina pravi ...

tvoje čestitke somi tako zelo všeč. veš zakaj? ker so tako 'kolažne', dobro skombinirane, nikoli enake, unikatne :)