3. feb. 2009

Knjižna kazala drugič

Sem človek, ki rad marsikaj poskusi. Zato pravim, da imam ustvarjalna obdobja. Obsesija je malo težka beseda, ampak naj bo. Lahko rečem, da imam včasih obsesijo na določeno vrsto ustvarjanja. Imela sem že križkarsko obsesijo, pa klekljarsko, pa še kakšna bi se našla. Dejstvo je, da rada poskusim vse in nekaj me v določenem trnutku zelo potegne, potem pa malo spusti. In prejšnji teden ter za vikend lahko rečem, da sem imela kazalsko obsesijo :))))) Seveda sem prej že izdelala kakšna kazala, celo veliko sem jih, pa nič poslikala, zdaj pa jih je naenkrat nastalo kar nekaj. Imam pa občutek, da jih ne bo ravno veliko ostalo doma :)) Ta niso "holtzovska", zato mi niso tako zelo všeč kot prva, so pa malo drugačna. Igrala sem se s papirji, embossing pištolco, blazinicami, skrčljivo folijo in predvsem na prvem, ki mi je najbolj ljub (se vidi, da imam rada zemeljske barve) zelo fino izpade. Po mojem. No, da ne bom spet naložila do lune in čez, tu so:




8 komentarjev:

Anja pravi ...

Zelo lepa kazala tako bogata, čisto v tvojem stilu ;)

Tiara pravi ...

Tele zemeljske barve prav pašejo na tvoja kazala. Lepo si jih naredila.

DODO pravi ...

Lušno, kot vse kar pride izpod tvojih rok

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super so! A niso nič predebela za v knjigo? Ker vidim, da je kar nekaj plasti materiala. Si kaj probala? Mi je pa všeč ta Tim Holtzova tehnika.
Lp, Nataša.

Unknown pravi ...

Prvi je pa zakon, čist v mojih barvah:)

Alenka pravi ...

Lepa kazala nastanejo, ko se ti lotiš ustvarjanja.Lepo že obvaduješ tehniko in barve so super.
Lp

Jana pravi ...

Prekrasna! Vsa tri!! imajo tak pridih preteklosti in delujejo obenem bogata in preprosta. Enkratna!!!

Anonimni pravi ...

prvo knjižno kazalo s ključkom je pa v moji lasti kaja še enkrat hvala