8. feb. 2009

Izkupiček s srečanja otočka

Včeraj sem se udeležila našega srečanja. Srečanja foruma Otok zakladov. Tradicionalno srečanje, kjer se zberemo istomisleče, je bilo kot vedno super. Toliko super žensk težko najdeš na kupu. Jaz sem na srečanjih že kar inventar in prav super je – če je le možno (in kot kaže, je skoraj vedno tako), si zacahnem datum srečanja na koledar, in ne pustim, da bi karkoli prišlo vmes. Bilo je veliko delavnic, da nisi imel časa lenarit, hrčkanje, menjava izdelkov, maček v žaklju, prodaja, vse se je našlo. Res fina so ta naša srečanja. Kot bi mignil, mine 8, 9 ur, kolikor jih ponavadi preživimo skupaj :))

Naslednje bo še bolj nekaj posebnega, saj bomo praznovali 3. obletnico našega otočka – srečali se bomo v Logatcu. Ni treba dvakrat reči, da komaj čakam.

Srečanje sta organizirali otočanki Alika in Lili, ki sta dobili vsaka svojo srajčko za njune naj knjige, ker vem, da radi bereta. Takšna ovitka sem videla nekje na netu, sta iz blaga, da se knjiga pri branju ne poškuduje, umaže, sama pa sem ju spremenila tako, da imata za zapiranje ježka, zato se da ovitek spreminjat glede na širino knjige. Meni sta bila luštna, upam, da sta Aliki in Lili prav tako. Samo barve so bile izbrane naključno, upam, da sta vseeno ok.

Na srečanju smo izmenjali tudi mačji swap. Ker je bil to kljub stažu na otok moj prvi swap, se mi malo nerodnosti menda oprosti ... Izdelala sem mačka – tablo za sporočila. Je iz lesa, pobarvan z akrili, na trebuščku pa ima prilepljeno pluto, v katero lahko zapičimo sporočila. Primeren je bolj za kakšno otroško sobo kot za kam drugam, a upam, da ga bo dodo, ki ga je dobila, uspela skombinirati na steno svojega vikenda.

Zraven paše še čestitka:

Maček v žaklju, ki je majhno darilce, ki ga izžrebamo na srečanju, in je vedno na določeno temo, je bilo tokrat knjižno kazalo. Dala sem eno izmed kazal, ki sem ga že pokazala:

Sama sem dobila krasnega mačka od Bojemoje (HVALA!), čestitko od Dodo (HVALA!) in kazalo od Athene125 (HVALA!)

Zdaj pa komaj čakam naslednje srečanje superpunc v Logatcu, kjer se pripravlja kar nekaj presenečenj.

1 komentar:

DODO pravi ...

maček bo res končal na mojem vikendu. Narisala mu bom še dva velika zoba iz ust in gor zalepla hišna pravila. Haha.