6. feb. 2009

En teden prezgodaj

...je moja mama dobila tole Valentinovo darilce, pa nič zato, če je prezgodnje. Saj podarjamo celo leto, ne samo na Valentinovo. Pravzaprav so ravno tista darilca, ki so kar tako, najslajša. Mama me je prosila, da ji nabavim knjigo, ki jo želi prebrati, jaz pa sem nabavo in sladek dodatek spremenila v majhno pozornost oziroma malo zgodnje darilo za Valentinovo. Ovitek (škatlica) je narejen iz papirja, malo okrašen in prav poseben, vsaj zame :) pa za mamo tudi :)
Ovitek ...

... ki v sebi skriva bralno - sladek zalogaj:

Še kar nekaj takih majhnih presenečenj imam v rokavu, zato bodo naslednji dnevi ustvarjalno pestri :)))

5 komentarjev:

Jana pravi ...

Zelo lepo in pozorno. Realizacija pa je ena a s črtico. Bravo!!!

Alenka pravi ...

Lepo si zavila tole darilce, res je malo drugače in zelo zanimivo.
Lp

Unknown pravi ...

Spet si naredila nekaj lepega. Tvoj blog mi je vedno dober za pogledat, vedno nekaj novega, zanimivega!!!!

Tiara pravi ...

Čudovito darilce.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Prav všeč mi je ta škatlica. Še posebej, ker ima čokolado notri. :)
Lp, Nataša.