10. feb. 2009

Preprosto lepo

Knjige, knjige, knjige, rada jih imam, v kakršnikoli obliki. Kako lep je dan, ki ga preživiš ob knjigi. Kot sem to počela v nedeljo, ko me je knjiga Deček v črtasti pižami kar potegnila vase. Morala sem jo prebrati do konca, do zadnje črke, do zadnje solze. Kot bi že stotič brala Malega princa in že stotič potočila čisto malo solzic na koncu.

Ta mini knjigica, ki sem jo pokazala že na srečanju, bo svojo vsebino šele dobila. Namenjena je majhnim skrivnostim osebe, ki ji je namenjena ... Narejena iz lepenke, popacana z distress blazinicami, malo nalepk (črke), trak, rožice in razcepki, kovinski ključek in to je to. Preprosto lepo.

13 komentarjev:

Jana pravi ...

Full je lepa in tale ključek zraven je za znoret!!! Vesel tisti, ki jo bo dobil!!!

Nataša pravi ...

Knjigico sem videla v živo in je tudi meni, kot še nekaterim, skoraj "na tla padla". Super je, taka nežna in luškana - kot vse prave skrivnosti.

p.s.: Oglasi se kaj na mojem blogu...

Sonja pravi ...

Čudovita knjigica, ki sem jo smela za trenutek podržati v rokah.
Vedno komaj čakam tvoje nove objave.

Suzy pravi ...

Ampak te stvari so v živo še lepše. Skoraj je ne bi spoznala na fotki :)

P.s: Na mojem blogu te nekaj čaka.

Tiara pravi ...

Tale knjigica je pa res lepa in prav namenjena majhnim skrivnostim. Krasno si jo naredila.

Barbara pravi ...

Res preprosto lepo :)

PolonaP pravi ...

ključ do skrivnosti, super.

in kakšna srčkana tipografija!

Tanc pravi ...

Sem jo občudovala že v živo in se čudila vsem detajlom in dovršenosti. Res je lepa!

P.S. Nekaj sem pustila zate na mojem blogu.

Uršula pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Uršula pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Cebelica pravi ...

Luštna in preprosta knjigica, ki je novo lastnico verjetno zelo razveselila.

Poglej na moj blog.:)

Alenka pravi ...

Luštna je tale knjigica. Tvoje ideje so vedno tako dobre.

Nekaj je zate na mojem blogu.

Uršula pravi ...

ja... noro lepa je! si mi polepšala
dan. že ima častno mesto pri meni. mislim, da že vem katere bodo moje male skrivnosti v njej.
HVALA TI!